heuvel.reismee.nl

Klaar voor de reis

Zondag 13.00 uur en we zijn er helemaal klaar voor.

Morgen gaan we vertrekken, dus dit weekend was het nog inpakken en de laatste dingen aanschaffen.

Als we voldoende wifi hebben op onze rondreis, zullen we jullie regelmatig op de hoogte houden.

Tot ziens

Gewe

Hoi Holiday Hills,
Alles is ingekocht en ingepakt. Het aftellen kan beginnen. Dus Goh!
We wensen jullie een heerlijke rondreis toe. En zien jullie verhalen met smart tegemoet.
Goeie reis!!

de Engeltjes

Hey luitjes,
Ontzettend veel plezier op jullie rondreis in verweggiestan!! We zijn erg benieuwd naar jullie avonturen, geniet er van!
Groetjes van de Engeltjes

Etienne & Yvonne

Hey familie,

Wij wensen jullie heel veel plezier en zullen jullie ervaringen zeker volgen. Geniet ervan!

Groetjes Etienne en Yvonne

Anja Jasper Romy Wesley

Hoi familie Hils,

Jullie zijn vandaag vertrokken, leuk. Het begin is al vast goed nu nog een hele goeie vakantie. Maar dat zal wel lukken. Heel veel plezier en we blijven jullie volgen.